Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Reci
  • Home
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • Indexing
  • About
    • About the Journal
    • Peer review process
    • Submissions
    • Evaluating committee
    • Editorial Team
    • Copyright notice
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Register
  • Login
Search
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol 11 No 22 (2022): July - December 2022

Published: 2022-11-14

Scientific Articles

  • Use of an App to Support the Learning of Fractional Operations in Elementary School Students During the COVID-19 Pandemic
    Julio Fernando Salazar Gómez, Erika Dolores Ruíz
    1 - 12
    • PDF (Español (España))
    • PDF ENGLISH (Español (España))
    • WORD (Español (España))
  • System for the Measurement and Evaluation of the Relative Displacement of the Mezzanine Through Control with FPGA and Programming in VHDL
    Félix Ramírez Cervantes, Farid García Lamont, Joel Ayala de la Vega
    13- 34
    • PDF (Español (España))
    • PDF ENGLISH (Español (España))
    • WORD (Español (España))
Make a Submission
Language
  • Español (España)
  • English
Information
  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

RECI Revista Iberoamericana de las ciencias computacionales e informatica, Vol. 14 Núm. 27 (2025): Enero - Junio 2025. Es una publicación semestral editada por el Centro de Estudios e Investigaciones para el Desarrollo Docente A.C. (CENID). Pompeya 2705 Col Providencia C.P. 44630, Guadalajara, Jalisco, México, teléfono; (0133) 3641-5231. www.cenid.org.mx. Dirección electrónica: reci@cenid.org.mx Web: http://www.reci.org.mx/. Editor responsable; Dr. Francisco Santillán Campos. Reservas de Derechos al Uso Exclusivo No: 04 - 2023 - 061317240400 - 102, ISSN 2007 - 9915  Responsable de la última actualización de este número, Unidad de informática RECI, Dr. Francisco Santillán Campos, Pompeya 2705 Col Providencia C.P. 44630, Guadalajara, Jalisco, México C.P. 44658, fecha de última modificación, 23 de enero 2025. Las opiniones expresadas por los autores no necesariamente reflejan la postura del editor de la publicación.

Queda estrictamente prohibida la reproducción total o parcial de los contenidos e imágenes de la publicación sin previa autorización Centro de Estudios e Investigaciones para el Desarrollo Docente A.C. (CENID) y del comité editorial de RECI.

Licencia de Creative Commons
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons Reconocimiento-NoComercial 4.0 Internacional.